Ariana Grande - 34+35 (official video)

2020.nov.17.
53 522 383 Megtekintés

The official “34+35” music video by Ariana Grande. Listen & download Positions (the album) here: arianagrande.lnk.to/positions
►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe
►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop
►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
instagram.com/arianagrande
twitter.com/arianagrande
facebook.com/arianagrande
Directed by Director X
Official “34+35” Lyrics:
You might think I’m crazy
The way I been craving
If I put it quite plainly
Just gimme them babies
So what you doing tonight?
Better say doing you right
Watching movies but we aint seen a thing tonight
I don’t wanna keep you up
But show me can you keep it up
‘Cause then I’ll have to keep you up
Shit maybe I’mma keep you up, boy
I been drinking coffee
And I been eating healthy
You know I keep it squeaky
Saving up my energy
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
You drink it just like water
You say it taste like candy
So what you doing tonight?
Better say doing you right
Watching movies but we aint seen a thing tonight
I don’t wanna keep you up
But show me can you keep it up
‘Cause then I’ll have to keep you up
Shit maybe I’mma keep you up, boy
I been drinking coffee
And I been eating healthy
You know I keep it squeaky
Saving up my energy
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Baby you might need a seatbelt when I ride it
I’mma leave it open like a door, come inside it
Even though I’m wifey you can hit it like a side chick
Don’t need no side dick, no
Got the neighbors yelling earthquake
4.5 when I make the bed shake
Put it down heavy even though it’s lightweight
Yeah we started at midnight
Go til the sunrise
Done at the same time
But who’s counting the time when we got it for life
I know all your favorite spots
We can take it from the top
You such a dream come true true
Make a bitch wanna hit snooze ooh
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Means I wanna 69 witcha
Aww shit
#ArianaGrande #positions #34+35
Music video by Ariana Grande performing 34+35. © 2020 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

Megjegyzés
  • ذي اريانا؟!!

    aziza emadaziza emadMásodperc
  • gurl, ariana looked so pretty in the doctor costume

    roblox UwUroblox UwUPerce
  • Me recuerda a Metrópolis de Fritz Lang

    Adiel VegaAdiel Vega2 perccel
  • Pure crap

    Sefrah ali AliSefrah ali Ali2 perccel
  • I like the song

    The squad team LosersThe squad team Losers12 perccel
  • I remember her filming in sam and cat... dang thats a huge difference

    Lena AwsumLena Awsum12 perccel
  • Am I the only one one who say the guy get transformed into a girl

    Lisa CannLisa Cann17 perccel
  • No les pasa que ✨Ariana Grande✨porque a mí si

    Ari SperandioAri Sperandio17 perccel
  • 1:15 😅😅😅😅Okay Ari, okay

    LJ PhotographyLJ Photography18 perccel
  • 10000-7?

    Lorena HerreraLorena Herrera20 perccel
    • Ok

      Sporty ArenaSporty Arena19 perccel
  • Me gustó la canción, alguien habla español? ;-;

    Jaime Mendez StarsJaime Mendez Stars20 perccel
  • Pog

    John Jefferson RafolsJohn Jefferson Rafols21 perce
  • Me: Honey, take a picture of me with this monument, take my mobile Gf: Oh darling, it's locked, tell me your PIN code Me: 0:42, oh shit... Gf: 😈

    pauluspauluspauluspaulus22 perccel
  • nice

    Mercedez GarciaMercedez Garcia23 perccel
  • Ariana is also desperate for being... vaccinated 😏

    pauluspauluspauluspaulus25 perccel
  • I like your song am a fan I rilly want to see you in reall life lol

    Ale sAle s27 perccel
  • Title: 34+35 Me: 70 My math teacher: I prepared you for all these years and for what

    Default DemolitionDefault Demolition27 perccel
  • definitely one of my favorite songs from the album!!

    GehGeh35 perccel
  • Am I the only one that 34 45 and positions were the same songs. Like I. Tiktok I saw these dances and I thought they were from the same songs

    Riddhima SinghRiddhima Singh36 perccel
  • Nonone gonna talk about the end..okay then

    FarmcoreFarmcore36 perccel
  • 1:46

    killuakillua38 perccel
  • I love this song

    Daniel ReinaDaniel Reina38 perccel
  • Listening this song while maths online class istg

    War HawgWar Hawg42 perccel
  • ready for the tiktok comments

    killuakillua44 perccel
  • Darrion is a legend

    BloodlineButera MoonBloodlineButera Moon50 perccel
  • BUNDA

    john barronjohn barron50 perccel
  • Only if you actually wear such high heels in the lab, you won't last a couple of hours 😂

    Neha DhakaNeha Dhaka51 perce
  • ari raises my happiness up to 100%

    aequelleaequelle55 perccel
  • Natka ØwØNatka ØwØÓrája
  • She is the most stylish person in the world... 😍😍😍😍

    AshAshÓrája
  • This song and so good vibe so delicious to hear I loved congratulations Ariana grande rocked✨💕🙌🙌

    Eu mesma EstherEu mesma EstherÓrája
  • Nice

    Pp SonicPp SonicÓrája
  • Ariana grande delete you all of your videos or I will I told

    odine kodine kÓrája
    • sis ur powerless af. stay mad 🤡

      killuakillua43 perccel
    • Cardi b and the other ones I hate y'all do not do no more tik toks delete them if you don't I'll delete everything that you have and your images

      odine kodine kÓrája
  • If you notice she doesn't have her hair in a ponytail

    Amanda HernandezAmanda HernandezÓrája
  • POV: Here for an edit your making

    Yo.Dats_A.D. _Yo.Dats_A.D. _Órája
  • Clip:😘👾🤖🐥 Lyrics: 👅👅👅🔥🔥🔥🔞🔞🔞🛏️🛏️🛏️🖕🖕🖕

    emojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqemojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqÓrája
  • BOOOOOPPPP

    MarissaMarissaÓrája
  • I made a ZAYN X Ariana Grande (Vocals Mashup) on my channel !! Please check it out !! Like, comment share !! Link -- >> huworld.info/flow/vide/u2ZvnoeSh5izqWc

    k. martinezk. martinezÓrája
  • She kinda looks like cat from Victorious

    LCC GamingLCC GamingÓrája
  • I think the luckiest person in the world is the lover of Ariana Grande

    emojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqemojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqÓrája
  • DIOSAAAA

    Kim_ Midari_uwuKim_ Midari_uwuÓrája
  • Bonita voce guero ficar covoce

    Tarsila PereiraTarsila PereiraÓrája
    • Dançando pode

      Tarsila PereiraTarsila PereiraÓrája
  • First, she was an actress ( still is ) then she went to space and had powers, after that she survived a smoke outbreak, then she was a gymnast, then she wanted a boy to break up with her girl, then she started switching positions, then she made a perfume, then she became a scientist, after that she made a robot, after that she wanted to 69 with someone.

    Lovely //Lovely //Órája
  • Solo entre por el resultado de la suma 34+35¬_¬ = 69 OoO= *.*

    Guadalupe Monroy MartinezGuadalupe Monroy MartinezÓrája
  • let`s remember when she was just Cat Valentine

    Faccinetto Valverde ReginaFaccinetto Valverde ReginaÓrája
  • sORry FoR bRetHiNg HeR aIr.

    ZeebeasterZeebeasterÓrája
  • No more Disney channel lyrics

    The Relaxation ChannelThe Relaxation ChannelÓrája
  • Wow

    Katarzyna KoziełKatarzyna KoziełÓrája
  • You are boring. Taylor Swift is still queen, girl.

    Eant Phone AungEant Phone AungÓrája
  • She really is Barbie's human form

    emojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqemojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqÓrája
  • I am a kid

    Ariel JecheAriel JecheÓrája
  • I'm sorry not innocent since mom read the meaning of daughter

    emojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqemojilerdeki bok bile benden daha mutlu aqÓrája
  • her songs use to be for kids now look

    sapphire Editzsapphire EditzÓrája
  • I love the end 😂

    Anna ZamarAnna ZamarÓrája
  • What is 34+35=? BTW I'm your math teacher

    bakugou katsukibakugou katsukiÓrája
  • 69 is the answer.

    FuzeNetHDFuzeNetHD2 órája
  • Salvation is a free gift. When you believed you were sealed until the day of redemption. Jesus Christ died for our past, present and future sins on the cross, was buried and rose again on the third day and because of this you are saved and not because of anything good you’ve done.

    Miguel DMiguel D2 órája
  • Video posted 2 weeks ago lolol

    Random HumanRandom Human2 órája
  • MULHER DE DEUS

    urgy biaurgy bia2 órája
  • We went from a children series to this shit

    Yousef HammadYousef Hammad2 órája
  • Am I the only who thinks the quality , lyrics and the beautifulness of songs are diminishing?

    Gunjan JagdevGunjan Jagdev2 órája
  • Your working on math homework Ariana:math class never was good You when u hear that: throw your homework in a trash can

    Kaichou Maid samaKaichou Maid sama2 órája
  • wtf

    kidkid2 órája
  • 1:14 this girl is so lucky

    em emem em2 órája
  • 53 millions views

    Fun FunFun Fun2 órája
  • These lyrics are so gross LOL

    dumpstermobdumpstermob2 órája
  • huworld.info/flow/vide/32ef3n7Gr7CbeoA

    Park Soo YoungPark Soo Young2 órája
  • Imagine that this is the same girl o went outside with catears

    chris fuckerbergchris fuckerberg2 órája
  • I remembered that she posted a photo on her insta and her caption was "34+35" and I said, "69 has been real quiet." LOL

    Tha L&JTha L&J2 órája
  • I watched the entire video and never learned what 34+35 is.

    Random British ChapRandom British Chap2 órája
  • I got the name of the song in a math question so I was randomly like “caN yOu stAy uP alL niGh f-“

    ‘iivxen 生ずぃ‘iivxen 生ずぃ2 órája
  • i hate this shit hatfu

    ovremovrem2 órája
  • Can you imagine if ari even touched you i would just die then and there✌😂

    Cynthia ValadezCynthia Valadez2 órája
  • Yo wassup cat

    DustyDusty2 órája
  • I Love you Ariana you are Amazing and l love your voice and your style ❤️😍

    El Gourche DohaEl Gourche Doha2 órája
  • M

    Lourdes RiveraLourdes Rivera2 órája
  • The guy who is just casually spanking Ariana 🙄

    SlipsSlips2 órája
  • 😨 I just realized the meaning behind 34+35 🥲

    Bun•Bun gachaBun•Bun gacha2 órája
  • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    King of LyricsKing of Lyrics2 órája
  • Wow lots of u know how to add

    Michael SongMichael Song2 órája
  • Ariana is like Barbie, that bitch is everything.

    Lily ValeLily Vale2 órája
  • wonder what daltons reaction to this song was lmao

    danieladaniela2 órája
  • It's the big a$$ heals for me-

    Random MSPRandom MSP2 órája
  • oml i love her makeup-

    xXfifiXxxXfifiXx2 órája
  • Nice melody and groove, vocals nice but the lyrics, not so much. Seriously, this is not a song its audio porn. Shocking people with lyrics like these only demeans the singer and audience. I'm not a prude at all but as a song in my opinion it fails and shocking people to get views doesn't count. Also, not a feminist but if I were I would probably see this as objectifying women as sex dolls setting back the clock. I've been in the business running a rap and hip hop label so I know how it works, the singer needs to re-evaluate the people around her and start making new creative decisions. This won't go down as a classic, lots of talent being wasted, but I'm sure the checks are clearing.

    Lobster BoyLobster Boy3 órája
  • 1:40

    Archie MarshallArchie Marshall3 órája
  • Its the gloves for me ✋😭

    yellow bunnyyellow bunny3 órája
  • Me singing this song infront of my sister - my sisters - SHUT UP! - me - no

    aisha rashidaisha rashid3 órája
  • Damn....2020 has gotten freaky ngl

    AdorahLeauge StylesAdorahLeauge Styles3 órája
  • DAMN GIRL YOU GO

    Addison SwartzAddison Swartz3 órája
  • POV: your here on 5/12/20

    SpamzSpamz3 órája
  • HMMMM

    WylxnWylxn3 órája
  • Am I the only one who say the fucking guy

    WylxnWylxn3 órája
  • Did you notice that 1 of the is a men

    Irene AduIrene Adu3 órája
  • ariana de cia pliszzzzz

    Axel Sical chanazAxel Sical chanaz3 órája
  • The dislikes are from the fans who don't like the album and can't move on 😂

    Stargirl 77Stargirl 773 órája
  • wow

    Lia SanchezLia Sanchez3 órája
  • Y’all too young to know what Fembots are... 😒😒😒

    D BD B3 órája
  • QUE DIOS TE LA PONE

    Kemnax KuroKemnax Kuro3 órája
  • WHY CANCEL SAM AND CAT !! 😭😭

    Essence MarieEssence Marie3 órája
HUworld